Ietaupi un vienkāršo ikdienas procesus: izvēlies modernu biroju ar noliktavu

Mūsdienu uzņēmējdarbības vide ir dinamiska un strauji mainīga. Uzņēmējiem vairs nav izdevīgi uzņēmuma telpas sadalīt pa vairākām vietām – vienā atrodas birojs, otrā noliktava vēl trešajā tirdzniecības telpas. Šāda telpu sadalīšana rada papildu izmaksas un sarežģī ikdienas loģistiku. Tieši šī iemesla dēļ arvien lielāku popularitāti iegūst daudzfunkcionālas komerctelpas, kur vienuviet apvienots gan birojs, gan noliktava, un, ja nepieciešams, arī tirdzniecības vai klientu apkalpošanas zona. 

 

Šāda tipa telpas, kas bieži tiek dēvētas par "stock office" jeb "biroju ar noliktavu", kļūst īpaši pieprasītas Rīgā un tās tuvākajā apkārtnē. Šis modelis ļauj uzņēmumiem būt efektīvākiem, ietaupīt uz fiksētajiem izdevumiem un vienkāršot procesus, kas ikdienā ietekmē gan darbiniekus, gan klientus.

 

Kas īsti ir birojs ar noliktavu jeb “stock office”?

 

Vienkāršiem vārdiem sakot, birojs ar noliktavu ir telpu komplekss, kur vienā adresē apvienotas vairākas uzņēmuma struktūrvienības. Šādās telpās bieži vien tiek apvienota:

  • Preču uzglabāšanas funkcija (noliktava),
  • Administratīvā darba zona (birojs),
  • Klientu apkalpošanas vai ekspozīcijas zona (showroom vai tirdzniecības telpa), ja uzņēmuma darbība to prasa.

Šāds modelis ir īpaši piemērots e-komercijas uzņēmumiem, servisa sniedzējiem, vairumtirgotājiem, mazajiem un vidējiem ražošanas, kā arī loģistikas uzņēmumiem. 

 

 

Kāpēc izvēlēties biroju ar noliktavu?

 

1. Izmaksu optimizācija


Apvienojot visas funkcijas vienā vietā, būtiski samazinās fiksētās izmaksas. Nav nepieciešams uzturēt vairākas telpas, maksāt par vairākiem īres līgumiem, apsaimniekošanu vai transporta loģistiku starp dažādiem objektiem.

 

2. Ērtāka un ātrāka loģistika


Kad birojs, noliktava un tirdzniecības zona atrodas vienuviet, samazinās laiks, kas tiek patērēts dokumentu, preču vai informācijas nodošanai starp struktūrvienībām. Kolēģi strādā vienuviet, kas uzlabo iekšējo saziņu un operatīvos procesus. Turklāt tas uzlabo arī darba kvalitāti. 

 

3. Elastīgs plānojums


Telpas ir pielāgojamas konkrēta uzņēmuma vajadzībām. Tās var tikt pielāgotas gan augošiem uzņēmumiem, gan sezonālām vajadzībām vai specifiskām tehnoloģiskām prasībām.

 

4. Uzlabota klientu pieredze


Ja uzņēmumam ir nepieciešama “showroom” vai klientu apkalpošanas zona, šo risinājumu parasti iespējams integrēt tajā pašā adresē. Klientiem nav jādodas uz atsevišķu noliktavu vai biroju – viss ir sasniedzams vienuviet.

 

 

Mūsu projekti: moderns risinājums jau šodien

 

Mūsu piedāvājumā jau šobrīd ir pieejami daudzfunkcionāli risinājumi komerctelpām, kas apvieno ērtības un funkcionalitāti. Kā spilgti piemēri izceļas projekti “Dienvidu Vārti” un “Baltijas Industriālais Parks”, kas apliecina, ka pielāgotas, ērtas telpas ir pieejamas ikvienam uzņēmējam jau šodien.

Dienvidu Vārti – Dārzciems
Šis projekts piedāvā A klases noliktavas, biroju, ražošanas un tirdzniecības telpas vienā lokācijā. Pieejamas platības no 300 līdz 2500 m², un astoņi iekraušanas vārti. Projektā ir padomāts par visu – kravas vārti efektīvai loģistikai, elektroauto uzlādes stacijas, moderna drošības sistēma un augsta energoefektivitāte.

Baltijas Industriālais Parks – Rīgas dienvidi
Šeit pieejami 60 000 m² dažādu komerctelpu, kur iespējams apvienot biroju, noliktavu un tirdzniecības telpas. Šis projekts ir piemērots gan mazākiem uzņēmumiem, gan lielām loģistikas kompānijām, kas meklē elastīgas un mūsdienīgas telpas stratēģiski izdevīgā vietā.

 

 

Kā izvēlēties piemērotāko biroju ar noliktavu?

 

Izvēloties šāda veida telpas, vērts pievērst uzmanību vairākiem tehniskiem un praktiskiem aspektiem:

  • Griestu augstums – svarīgs, ja tiek izmantoti augstie plaukti vai speciāla tehnika.
  • Grīdas slodzes nestspēja – īpaši nozīmīgi, ja plānots uzglabāt smagas preces vai izmantot tehniku.
  • Iekraušanas vārti – cik daudz, kāda tipa, vai ir iespējama kravas automašīnu piekļuve.
  • Apsildes un ventilācijas sistēmas – īpaši aktuāli noliktavām un darbinieku komfortam ziemā un vasarā.
  • Autostāvvietas un klientu piekļuve – vai ir pietiekami daudz vietas darbiniekiem un klientiem.

 

Nākotnes birojs jau šodien

 

Birojs ar noliktavu nav tikai moderns jēdziens – tā ir praktiska, efektīva un ilgtspējīga izvēle mūsdienu uzņēmējdarbībā. Šāds modelis piedāvā iespēju apvienot visus būtiskos uzņēmuma resursus vienuviet, samazinot izmaksas, uzlabojot klientu apkalpošanu un paātrinot uzņēmuma darbības procesus.

Vai jūs jau domājat par sava uzņēmuma nākamo soli pretī attīstībai? Varbūt pienācis laiks izvēlēties vietu, kur birojs, noliktava un tirdzniecība var darboties vienā adresē. Ar tādiem projektiem kā “Dienvidu Vārti” un “Baltijas Industriālais Parks”, ir iespējams šīs telpas apvienot un sākt efektīvu darbu jau šodien. Uzņēmumiem atliek tikai pieņemt lēmumu spert soli pretī efektīvākai un pārdomātākai telpu izmantošanai.