VAKANCE

VAKANCE

Alojas Biznesa Centrs aicina dar​bā biroja administratoru/-i uz nenoteiktu laiku.

Darba pienākumi:

  • biroja darba nodrošināšana (tālruņa zvanu koordinēšana, viesu uzņemšana, saimniecisko jautājumu risināšana);
  • korespondences saņemšana un apstrāde;
  • lietišķās sarakstes nodrošināšana, reģistrēšana un arhivēšana.

Prasības kandidātam:

  • augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība;
  • iemaņas darbā ar datoru (MS Office) un biroja tehniku;
  • izcilas latviešu un krievu valodas zināšanas;
  • labas angļu valodas zināšanas;
  • spēja patstāvīgi organizēt savu dabu;
  • precizitāte, komunikabilitāte, augsta atbildības sajūta;
  • pieredze biroja administratora vai sekretāres darbā tiks uzskatīta par priekšrocību.

Mēs piedāvājam:

  • darbu stabilā uzņēmumā;
  • pienācīgu atalgojumu;
  • karjeras izaugsmes iespējas;
  • atsaucīgu kolektīvu;
  • bezmaksas sporta nodarbības.

 

Sūti savu CV uz info@lnk-properties.lv!